Sol i sinne, sol i Thailand jag väljer Thailand

Tillslut fick jag tummen ur och fick bokat min resa till Thailand.
Woohooo den 28 october bär det av till soligare kuster, där jag ska resa vidare från Bangkok till någon ö och möta upp Linnea. Blir en två veckor lång semester som jag längtar till som aldrig förr. Jag är super excited!!

Här kommer lite bilder från förra lördagen när vi var på Etage, har haft viss tvekan till detta ställe men det visade sig faktidst vara riktigt roligt. Denna helgs bilder kommer imorgon efter att My har skickat dem.
Ska hoppa i säng nu har massor att fixa med imorgon.



jag och thai-vicky i något försök att få till en bra bild.. Gick la sådär!!



Thai och Jojo, helt underbart härligt kort som förmedlar hela kvällen.. Galenskap!!



Kunde inte ungå att lägga upp denna, första gången det faktidst ser ut som jag har en rumpa.. Woohoo:)
Eller som Jojo försöker visa det är Rock n roll!!


LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: Victoria Thai?

Hahahahaha. Thai, vilken jävla kvinna! ;)

2009-10-29 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0