Torsdag

Jag är mycket väl medveten om att min uppdateringen har varit otroligt dålig men Paris has been keeping me busy.
I torsdags tog vi oss runt i staden och upptäckte Notre Dame och Lovren, käkat lunch på ett kebab ställe, shoppat loss på H&M på Matthew Wiliamsson nya kollektion. Där hittade jag en tunika ur hans kollektion som jag har velat köpa sen jag såg de första bilderna på kollektionen. Det blev en del shopping för alla oss och i den stilen har vi fortsatt hela veckan. Ska även tilläggas att jag blev dessutom uppraggad av en polisman mitt på gatan mitt på ljusa dagen och mitt under ett upplopp av något slag.. Hur som helst så var det avstända vägar, poliser som åkte runt i skottsäkra vans och dvs galenskap. Men Hey, en fransman kan ju inte låta en söt tjej vara även om han är i tjänst. I likey:)
Det blev middag och promenad på kvällen sen så däckade vi alla av utmattning Paris tar hårt på krafterna.



Mona Lisa


Zäta is sitting under the tree and smelling all of the lovely flowers


My is super excited about H&M


Det har ju uppenbarligen inte varit lika fint väder i Paris som i Sverige.. Damn it!!

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0