Home

Min dåliga uppdatering skyller jag på faktum att jag har flyttat och donat de senaste dagarna och tro de eller ej men nu är vi helt inflyttade i våran nya lägenhet och det är helt grymt!! Äntligen slipper vi han the creepy man...
Visserligen är det långt ifrån i ordning här men de börjar lika nått.. Var på IKEA igår och köpte ett hem, allt som man kan behöva för att överleva Malmö.
Efteråt kom Zandra till våran räddning och hjälpte oss flytta de sista sakerna, och nu är det klart.
Nu tänkte jag börja sortera upp mina saker och få lite ordning och springa en vända till gymmet. Kan behövas efter den pizza jag och Zandra drog i oss igår, men gott javisst=)

Enda nackdeln med denna lägenhet är att någon tyckte de var smart att lägga alla garderober inklusive walk in closet i Jojo's rum och inga i mitt rum. Nåja, nog ska jag överleva det eller kankse är det dax för loppis snart!?

Ska uppdatera med bilder snart så att ni får se mitt lilla hem.

Och My om exakt 1 vecka och 20 minuter så är jag och Zandra i Paris, dax att korka upp=))

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0