Galenskap

Idag har jag varit otroligt oduktig. Vaknade vod 10 tiden imorse med vad man skulle kunna säga vara världens värsta baksmälla. Jovisst, den artade sig i spya och huvudvärk, och bilden som jag möttes av var inte mycket att hurra för eller rättare sagt den hade nog kunna skrämma bort de mesta..

Tittade igenom mina meddelande alltid ett uppdrag som kan orsaka ännu värre baksmäll och jodå denna dag var inte något annorlunda än de så många andra.
Det mest klockrena meddelande jag fick skickat iväg till Jojo som var på grillfest hos Lennie " jag är jättefull jag måste ta vig till malmö snart.. glöm inte mig" Blev inte många rätt där och meddelande som jag skickade till O, förljde väl ungefär samma mönster..
Garvade som ett litet barn när jag såg det, och gjorde ett väldigt viktigt konstaterande: Alkohol är inte min vän=)

Min dag har med andra ord varit väldigt lugn och det är nu den sista säsongen av Sex and the city som spelas på min dvd..

Förrövrigt så trots att det här området ska vara så lugnt och fint osv.. Idag så stod plötsligt polisen och blockade vägen vid vårat hus och när jag skulle gå runt pildammarna så möttes jag av en undercovered van med sirenerna på..

http://sydsvenskan.se/malmo/article431072/Misstankt-ranforsok-mot-butik-i-Malmo.html



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0