Vinnaren bland alla förlorare

Idag är jag vinnaren bland alla förlorare..

Ooops vad sliten jag är, sitter på tåget tillbaka till skåneland och bara drömmer om att jag hade bott i Göteborg istället hade varit mycket skönare att ta sig hem. Slippa allt tågresande men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i söndagsångesten. Förra söndagen var helt grym, vi käkade brunch, hängde på marknaden, åkte ut till Versille och kikade på slottet sen drog vi in till stan och såg Män som hatar kvinnor på bio mitt i Paris.
Tror helt klart att det är lättare att vara bakfull i Paris en i Uddevalla, men vad vet jag?! Jag lyckades till exempel skriva ut fel biljett som inte gäller på tåget utan bara är en bekräftelse att jag bokat men inte min biljett. Som tur är var tågvärden snäll och sa bara till mig att gå till resebutiken på centralen i Gbg och fixa de.

Så vad är det som har gjort mig till den lilla människa som jag är idag. Jo igår så var jag hemma  Richard i Ulvesund på sjösättningsfest. Där fick jag i mig både ett och två glas vin som blev tre som gjorde mig bra lurig. Men det var mycket trevligt och vi dansade, drack och hängde med sköna människor. Framåt natten tog jag och några av grabbarna en taxi in till stan där jag stannade till hos S och gick med han och hans folk ner till Kullgrens. Jodå det var mycket nöje.


My and Me, happy times..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: My

love the pic!! see ya soon hon!!

2009-05-24 @ 18:12:48
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0