Finally Friday!!

Då var man lång ledig igen, jag kan abslout inte klaga på mina arbetstider denna månaden. Först var det Paris, sen blev det hemfär upp till väst och nu är jag ledig tills på fredag och sen tors-fre och nästa onsdag är jag i New York. Detta är totalt galet och jag älskar det.

Igår efter jobb så gick jag och Mette till sjön i Köpenhamn och drack öl. TNär klockand började närma sig kvällen tog  jag tåget hem till Malmö hoppade in i duschen och sen vidare ut i den skånska natten. På Lilla Torg mötte jag upp Micha och Co, vi satte oss på det nyöppnade T.I.G Fridays och käkade, drack öl och drinkar, detta medans solen sken och allt kändes sådär perfekt. Det är sådana dagar som man känner att Malmö är alldeles alldeles underbart, ska också tilläggas att jag var otroligt nöjd över att jag inte skulle upp och jobba idag eller plugg inför min sista tenta som alla de andra.

Idag tog jag och Jojo till Systrar & Bröder och käkade brunch, ruskigt gott var det. Helt klart en av de bästa i Malmö, bör besökas. Nu ska jag nanna lite och få lite energi och förhoppningsvis träna eller bort till västa hamnen och chilla.

Micha's bilder från igår..




LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0