Monki grand opening Copenhagen

Idag var det öppningsdagen för Monki i Köpenhamn och vad alla danskar har väntat på detta ögonblick.
Igår var det premiärsfesten med en massa mingel och drycker av olika slag. Köpenhamns trendelit var där och spanade in Köbmanegade nya tillskott. Det var riktigt nice, butiken består av 3 våningar och det känns som om man får lite mer av att handla där jämfört med i Malmö butiken. Det var en sjysst Dj som lirade plattor gästlista in och trotts att priserna på Moniki är galet billiga så fick de det att känns exklusivt.

Eftersom jag skulle öppna butiken idag så drog jag mig hem i hyfsad tid. Min plan hade ju varit att ta mig till Lund igår men jobbet förstörde ju det. Men nästa år då jävlar ska jag också sitta i Statsparken och avnjuta en kall öl kl 10 på morgonen som så många andra av mina vänner gjorde igår.

Nu ska jag inte vara på jobbet förrens på söndag morgon så det blir att passa på att njuta av solen.

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0