Done and done...

Detta är nog det stället jag absolut inte borde vara på. Jag har nämligen min kompliterande ansökan att skriva klart tills imorgon. Jag mår nästan dåligt över hur oorganiserad jag är, kanske inte borde börja studera till hösten i alla fall. Gårdagen var en pina och men jag har i alla fall ordnat saker och ting med mig och O. Eller rättare sagt nu är jag och han väldigt färdiga med varandra. Det tog nästan ett år men nu är det dags att klippa banden, när någonting inte fungerar som man vill att det ska göra så finns det inget annat att göra. Jag kan nog inte ens förklara att jag verkligen hoppades att denna gång skulle vara annorlund, jag vet inte riktigt var det var som gjorde att jag fick den illutionen av att saker var annorlunda, det hela slutade ändå likadant.

Som D sa, it is fucking BULLSHIT!

Jo jag kan nog hålla med henne, tråkigt nog är väl att man förlorde nog en bra vän på köpet. Men de hoppas jag nog i alla fall att vi kan vara någon gång. För trots allt så tycker jag faktidst att han är sjukt roligt att hänga med och det känns enkelt och bra.

Nog om detta dagen har varit konstig alla på jobbet har varit hejdlöst bakfulla och såg ut som sju svåra år. Jo tack, jag hör också till denna liga. Men historierna om manager trion som en kräktes i vasken, den andre i en UO på Metron (moi) och den tredje blev körd runt på Kastrup i en väskvagn.. Hmm svenskar på bodega party i köbenhavn..

Nu bara måste jag styra upp min ansökan och där med basta..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0