crazy

Jag lovar de sjukaste som någonsin har hänt mig i Urban history hände idag.
Sent på eftermiddagen var det jag som hade hand om golvet, sprang rundor i butiken och såg till att allt funkade och såg rent och neat ut. Plötsligt så går larmet vid en av våra dörrar igång. Jag skyndar mig dit och ser två tjejer som skyndar sig ut, jag springer efter och ber dem komma in igen. När vi går tillbaka så piper de igen, och de kan visst inte alls förstå hur detta kan gått till eftersom de inte köpt nått och de skulle ju aldrig stjäla nått heller. I vart fall så visade de sig att den ena tjejen visst hade saker från våran butik gömt ner i sin väska. Under tiden då jag frågar henne lite frågor så står hon och skakar som ett asplöv. Plötsligt så känner jag en konstig lukt eller rättare sagt en skit lukt. Men medans vi fortsatte att gå upp så förvann aldrig lukten utan den blev starkare. Så jobbigt nog för den lilla snattaren så hade hon bajsat på sig av nervositet. Sjukt, helt helt sjukt!!!!


Nu ska jag sova upp och träna på morgonen innan jobbet.

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: My

fy faaan!!! hahahha

2009-05-27 @ 13:40:22
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHA fyfan vad rätt!

Det är så dom ska tas dom små äcklen!:D

2009-05-28 @ 23:42:22
URL: http://jessicac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0