You can´t have it all

Helgen började i ruset av Heineken och slutade med att jag däckade av till ljudet av tv:n.
Lördagen kom Zandra in och vi tänkte gå bort och kolla till Entré, där det var heklt full proppat med folk över allt, allt från barnfamiljer till sura gamla tanter och tonåringar med alldeles för mycket brunkräm. Jodå alla fanns dem där, och ville ha en del av kakan. Vi orkade bara stanna några minuter sen så insåg vi att vi skulle bli galna om vi stannade länge så vi tog oss in till stan och Böffhus och käkade middag. Sen blev det chill med Sex and the City innan de blev dax att byta om till party dressen.

Förfesten var hemma hos Linnea, vilket var jätte trevligt. Många nya människor och även Kalle och Jana. Kul och träffa nytt folk... Jag och Zandra stack iväg till KB och dansade loss där i nån timme innan hon skulle dra tillbaka till Lund. då byttes hon ut mot Jojo som kom in till stan efter hennes maskerad i Limhamn..
Jag mådde rätt dåligt, så jag pallade inte utan drog hem runt 2 tiden. Lika bra att styra upp lite skönhetssömn.

Idag har vart en långsamdag som jag helst skulle vilja sova bort, och unvika att gå till jobbet imorgon but you can´t have it all... Söndagar är de bästa dagarna om man inte har bakrus och de värsta när man har det. Jag och Jojo tog oss upp till Möllan och Metro närmnare bestämt för att käka brunch där. Men jag lyckades få i min 1 macka och lite röror av olika slag innan magen sa stopp och ville kräkas upp allt igen.

Nu har jag iaf intagit en underbar plats precis mitt i sängen och väntar på att klockan ska bli över 9 så att man kan få lov att sova=))

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0