Raining cats and dogs

Jag hatar de dagar då allt bara går fel, typ som gårdagen. Dagen började eller rättare sagt jag kunde inte somna på natten och när jag väl somnade till så vaknade jag 2 timmar senare av nått konstigt ljud av någon som springer runt i lägenheten. Antar att min kväll framför CSI satte sina spår. Total stressad och inser att sömn bara är att glömma går jag ut och sätter mig framför tv:n där de visar Ally McBeal äntligen lite kvalité tv =)  En macka på det och lite mer tv så somnade jag in framåt 5 tiden.

Kl 9 var det dax och gå upp igen skulle bort till läkaren och kolla att allt stod rätt till. Dock visade det sig att distriktsköterskan som jag skulle gå till inte hade en aning så hon var tvungen att boka en ny tid till en riktig läkare.

Vidare bort till Infoteket, där jag skulle kopiera mina betyg och få den underskrivna så jag kan skicka den till våra danska vänner. Då visade det sig att hon inte kunde signera detta för jag hade bara kopian som en annan hade signerat. Så det blev att ringa ett halvt hysteriskt samtal till mamma så hon får skicka ett brev ner till Malmö med mina orginal betyg. Så mycket meck för en ansökan till universitetet.

På eftermiddagen kom Zandra hit och vi två tog en promenad först runt slottsparken och sen vidare ut runt pildammsparken. När vi kom tillbaka till lägenheten hade Johanna bakat äpplepaj och vi skulle bara styra upp tacopajen. Detta blev en alldeles utmärkt middag i glada vänner lag, eller vad det nu är man säger.

Jag har börjat att titta om alla mina Grey´s Anatomy avsnitten så det blev 2 avsnitt där sen så somnade jag så gott..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0