Floorfiller

Helgen har varit allt annat än lung. I fredags kom My ner till the "castle of Malmö", mycket trevligt. Jag, My och Jojo bestämde att vi skulle gå ut och käka mddag ute. Det hela slutade med att vi satt på Falafel nr 1 och käkade falafel.
Där efter så gick jag och My på bio, Benjamin Button. Denna film är en av de vackraste filmerna jag någonsin har sett. Den är så fin och så underbart budskap som ligger bakom man kan inte annat än att bli lycklig av den, trots all sorg som den innehåller. Efter bion såg jag att jag hade fått ett medelande av Mr D, han är verkligen för söt.

Lördagen så chilla vi verkligen hela morgonen både jag och My kände oss slitna av veckan och när vi framåt halv ett tiden drog oss ut på stan så hamnade vi mitt i demostrationståget. Riktigt olustigt! Det värsta av allt var att en massa människor gick med sina ansikten täckta med masker osv.

Jag och My gick i protest (och hunger) till Wayne´s och käkade en bagel och brownie. Brownien var troligtvis den bästa i stan, ruskigt gott!! Sen blev det en shoppingrunda på systembolaget och införskaffade kvällens dryck.
Jag däckade hemma och My gick ut på stan och shoppade.

Kvällen var en enda dimma någonstans inne på KB. Förresten så styrde jag även upp snacket med Antony kopian. Het het het.. Resten av kvällen var det dansgolvet som gällde, och med dansgolvet menar jag verkligen golvet. Jag blev fälld/snubblade över någon när jag dansde med Lucas (en dude med vitt linne och sjukt sjyssta biceps) så jag ramlade platt på golvet. Sexigt!!
Någonstans på morgontimmarna hittade vi tillbaka till the castle och däckade med drömmen om en icke existerande bakfylla. 




LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0