pissy life pissy day...

Denna dag startade som alla andra dåliga dagar, med att jag inte kunde komma upp ur sängen. Hur mycket jag än försökte så var det som om något drog mig ner igen.
Tog mig tillslut i kragen och kom mig upp make:ade mig fort som satan och sprang till tåget hann köpa kaffe innan vilket helt klart var nödvändigt för en överlevnad denna dag. Jag och Linnéa bestämde oss att gå från hovebanegården till Urban vilket var en nice promenix och som väckte liv i min gamla kropp.

Massa uppgifter senare, och deadlines och skit så var jag arg, och jag hatar när jag får för mycket att göra och saker och ting inte är gjorda som de ska osv. Jag blir så arg så jag nästan börjar lipa inte för att jag är ledsen utan för att jag är arg. Detta ska inte missförstås. När klockan äntligen blev 15:30 var jag snabb upp på kontoret, grabbade tag i solbrillorna och så drog jag och Linnéa till Netto och grabbade och köpte öl som vi knäckte direkt när vi kom från Netto.
Tveksamt om öl någonsin smakat godare.. Lite fulla blev vi och nöjt av våran lediga helg=))

Nu kom precis Zandra, jag hon och Jojo ska ut och käka middag på Chilli hoppas att det smakar gott!!


De er digg.. haha


Kempe fint!!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: My

we all have our ups and down. men du har paris i sikte så hang on! LOVE

2009-03-20 @ 23:37:56
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: My

vi har alla våra ups and down. men du har paris i sikte så hang on! LOVE

2009-03-20 @ 23:39:30
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0