old friends

Dagen startade med att jag försökte få ordning på en klipptid, tänkte jag skulle frisera om mig igen.
Dock fann jag ingen så tiden tills jag skulle till läkaren gick ut på att jag försökte hitta My´s avskedspresent. Hon flyttat ju nämligen till Paris nästa vecka och jag tror mig nu ha hittat den ultimata presenten och nej det är inte en basker.

Vidare hos läkaren skickade de mig vidare till UMAS och plastik där kirurgen konstaterade att allt var i sin ordning och jag inte hade någonting att oroa mig för. Skönt att höra, skyndade mig bort till bussen och mötte upp Andréa på vid Hercules i Lund. Vi tog en fika på Graffitti som ligger nästan vid torget och bredvid Espresso house. Mycket trevligt, denna tjej har jag inte träffat sen innan jag drog till NY och hon till Aussie nästan 1½ år. Riktigt, riktigt kul var det. Ibland när man träffar gamla vänner kan det ju vara sådär konstigt och typ inget och snacka men detta flöt på som om det var igår vi sågs. I vart fall hade hon många roliga saker och berätta och jag skrattade så jag höll på och grina.
Riktigt kul och se gamla vänner sådär, mer av den varan tack.

Nu är jag hemma och gläds av nyheten att Erling drar till Gbg imorgon och blir borta tills på lördag. Underbart, hörde jag party party!!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0