mad mader Yas?!

Okej jag är arg på mig själv och på att min optimist! Igår så hade jag och zandra biljetter till New York för 3300 kr idag 4400 kr vad är oddsen.. Jäkla oflyt, jag gillart inte!!!

Imorgon är jag ledig då ska jag in med Jana till Cph och fixa med alla skattepapper och shit innan deklarationen. Stress stress..

Nu blir det några avsnitt av Grey´s så jag kan chilla ner mig. Och förhoppningsvis hitta min snorbilliga biljett imorgon. Annars blir det bara att bita i det sura äpplet och kasta upp pengarna.

Idag har jag skickat in alla mina papper till universitetet så nu får vi hoppas att jag kommer in. Keep your fingers crossed!

Förresten det blir nog Gbg snart också, en del som lockar där..





LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0