It´s spring time my darlings..

Idag är jag ledig och ska snart ut i det fina solskenet, bara längtar. Kanske blir det en tur till frisören med, kan hända att mina toppar har gjort sitt för denna vår..

Igår började jag min nya kamp för beach 09, eller nu överdriver jag som vanligt. För när ska jag hinna till stranden i sommar?! Jag blev medlem på SATS och nu jävlar ska det börja tränas igen. Känns helt underbart. Jag börjar känna mig kry igen sen operationen och jag är nästan helt ihopa läkt. Och ikväll ska jag på mitt första body pump pass på cirkus ett år.

En annan rolig grej är att Fatu en tjej som körde dance arobic på gymmet i Strömstad, har flyttat ner till Malmö och kör samma pass här. Ibland är världen bra liten, och framförallt så är Swea det. Tror att hela väst kusten plötsligt har flyttat ner hit. Kankse dax att börjar röra på sig igen..

Hann inte skriva det igår men måste gratta My på sin födelsedag (som var igår).. Grattis sis, när är även du laglig i US and A=))



LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: my

proud of you! love you sis!

2009-03-24 @ 20:50:16
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0