It all started with a Monday

Måndag hela veckan.. Nej tack.. Vanligtvis brukar jag älska måndagarna för på nått vänster så är det bara så härlig stämning på jobbet, och man får alla rapporter och kan brainstorma kring alla olika valmöjligheter som man har. Men idag så var det helt knas, kan bero på att min hjärnhalva som sköter moteriken inte var i funktion. Med detta vill jag ha sagt att jag ramlade upp för trappan och stukade min handled. Om inte det skulle vara illa nog så hade jag bakom mig ett gäng tonåringar och vek sig dubbelt av skratt när jag så (o)grasiöst trillade.

Vad annars då..
Jo det försvunna fåret hittades och tur var väl det, usch vill inte ens tänka tanken på vad som skulle kunna hända med en shot för mycket. Jag och Z drog i gång räddnings projektet och var väldigt glada när vi hittade objektet i fråga.
Sofie gör sin sista dag på Urban imorgon vilket är riktigt trist.
Moster Agnetha kommer på fredag:) Ska bli riktigt kul att ha henne här, får hoppas att detta års påsketur blir bättre än förra året..

Nu ska jag fixa med all tvätt som inte blivit gjord på alldeles för länge..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0