Friday I´m in love

Dance dance dance..

Det är lördag och jag tillbringar den i min säng, orkar inte ens sitta uppe och kolla tv.
Igår var det födelsedagsfest för Nanna som jag var för trött  och sliten för att gå på. Visserligen var jag rätt nöjd över det valet när jag såg Max imorse och han konstaterade att han inte hade bytt kläder sen igår.. ooops vart tog han vägen...

Anyway ikväll var det Rust som gällde och jag orkade inte det heller, blir nästan lite arg på mig själv. Skärpning, livet är till för att levas inte sovas bort. Jag skyller på den artikeln i Cosmo där det stod att man skulle ta kontrollen över sin egen tid och inte göra saker som kändes jobbiga eller där inte orken fanns. Dock tror jag att alla ikväll kommer ha röv kul och jag kommer kasta avensjuka blickar på dem när de på måndag berättar om sina äventyr.
Oj, vad sotis jag är!!

Förövrigt så fick jag ett mess förut idag: Tja det är Kalle som du träffade på KB förra helgen, minns du mig?

Svar:
NEJ, vem är du och varför tog jag den där sista tequila shoten.. Inget bra för minnet, men desstu bättre för levern!

Hmm minnesluckor eller förträngning av dåliga minnen.. Kanske en combo=))



LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: my

vem fan var kalle?! hahah

2009-03-15 @ 16:53:52
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: My

vem fan var kalla?! haha

2009-03-15 @ 16:54:48
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: Yas

Inte en aning, jag är ett enda stort frågetecken. Det var nog bra med en vit helg för mig=))

2009-03-15 @ 21:47:57
URL: http://bigapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0