Body Pump

Hemkommen från Pump passet, vilket var helt underbart. Känner igen samma sköna känsla som jag tidigare haft när jag kört. Kommer hem käkar en mix av macka och makrill i tomatsås.. Mot allt bättre vetande så har jag faktidst fastnat på att kolla på Den rätte för Rosing; Jag är mycket väl medveten om att det är riktigt trasch tv, men jag måste ändå titta. Det är ungefär som när man käkar upp de sista godisarna på fredagskvällen. Man vet att man kommer känna sig spyfärdig men ändå ska man äta upp dem. Det samma med denna såpa, man vet att det är vidrigt och totalt intelligensbrefriande men tro fan att man tittar endå.

När jag ändå är inne på tvprogram, vad är det som händer med alla våra svenska program. Det är Lets dance som aldrig tar slut, Melodifestivalen håller på enda fram till jul och då ska vi inte glömma Idol som säkerligen tar vid där Lets dance slutar, de jag vill säga är att sluta sända skitprogram!!

Nu blir de att nanna för min del och upp på jobbet imorgon. Isn´t funny=))

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: My

what's going on? update please!

2009-03-28 @ 16:28:39
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0