Back on track

Idag var det min första arbetsdag sen jag blev sjukskriven. Så jag var i butiken från 8 till halv 9 idag dock hade jag 2 timmars rast där emellan, men shit vad trött och sliten jag känner mig nu. Har så mycket tankar som snurrar runt i skallen. Måste bara få konkret ut hur allt ska vara och hur jag bäst får ordning på det.

Imorgon börjar jag också tidigt, och på eftermiddagen kommer My in till stan. Sista helgen innan hon flyttar till Paris, sjukt tråkigt att hon drar. Men så länge hon kommer tillbaka till Juli så vi kan chilla i parkerna och ragga heta killar så är jag nöjd=)

För övrigt så såg jag den mest perfekta killen idag. Så där söt-snygg om man nu kan säga så..
Vill ha vill ha...

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0