Holiday trip all over the west coast

En vecka av galna upptåg har jag i ryggsäcken, tror inte jag har stannat på samma plats i mer än 12 timmar denna vecka. Men vilken vecka, har haft så roligt så att jag har träningsvärk i magen av allt skratt. Galnast hitills är nog min Oslo- tur där jag var och besökte Sandrah och hennes crib. Jätte roligt att få träffa henne igen, förra sommaren festade vi runt i skåne som bara två galna 20 åringar kan göra. I år så flyttade hon upp till Oslo för att tjäna storkovan och ha det riktigt nice med sin b-friend. Så vi lagade middag och drack vin och knäckte en champange flaska på takterassen utöver hela Oslo. Mitt i detta tillstånd av lycka så gick någonting fel och allt blev helt galet. Så jag tog mig undan några av dem och sa att jag skulle återkomma när saker och ting var normala igen. Tur så bor ju S i Oslo så jag fick sova hos honom och det var nice de med. Tror att de är runt 5 killar som bor i samma lägenhet, as sköna är de i alla fall. Dan efter så gick jag tillbaka till krigszonen och det verkade lugnt då all alkohol hade sinat och bakfyllan var på ingång.
Stannade tills på kvällen sen så drog jag hem och somnade på 2 röda, tror aldrig jag har varit så utsliten som då.

Igår så var jag ute och tittade på Agnethas och Per's nya hus, jätte fint är det dessutom. Efteråt så drog jag upp till strömstad med stopp i knäm för att hälsa på sandra, sen vidare till Steamtown. Där jag fick lämnat mina grejer hos Marie och sen direkt ut på Göstases och en shot och en öl senare var jag i gasen och 2 öl till efter det hade jag nog gjort mitt, men icke här stämplar man inte in förrens man ligger raklång på golvet.
Anyways det var en ruskigt rolig kväll med massa konstiga saker som hände, och uttalande av mig och andra.

Nu ska jag in i duschen och förhoppninsvis återfå en viss självkänsla och om jag har riktigt tur kanske håret kan lukta gott igen:)

LVIE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0