YES, we can!!

En ny dag och nya möjligheter.

Drog iväg till läkaren imorse och tog lite tester de ska nu kolla om det är allergier jag har eller intolerans mot mat osv.. Ett jäkla rotande. Sen mötte jag upp Stella på Gustav, drog en kaffe innan vi tog till tåget.
Jobbade ett par timmar gick faktidst ovanligt fort, käka lunch ute i solen vad kanalen. Känns som om våren är påväg! Funderar på att söka nytt jobb eller har redan gjort det, har även hittat ett som finns i Malmö som lockar ska se till att skiva ihop en riktigt fin en på fredag som jag kan skicka in!!

Annars rullar vardagen mest på, imorgon blir dagen då jag och A ska snacka om min tjänst och se vad som händer där. Helt galet att hon inte har tagit upp det än..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0