Wicked

Första dagen på denna veckan tillbaka på jobbet. Helt insane som vanligt och nu håller vi även på att förbereda oss på våran inventering. Denna ska göras i 3 dagar!!!! Hel vilt!! Så nu är det massor som ska fixas och ordnas med. Idag var jag även med på mitt första manager möte, excited. Dock så var det inte så speciellt, men kul att var en i det teamet=) Så idag blev det officiellt att jag var den nya house managern med.. Mega stolt!

Annars har dagen vart rätt lugn och stille(jobbar hårt på min danska) På tåget hem såg jag bara helt random en kille som jag tyckte mig känna igen. Jag ser iof varje dag massor av folk, men han här var jag nästan säker på att ha sett tidigare. Så han slog sig ner brevid mig och efter att jag ett tag funderat på om jag kände honom eller inte så tänkte jag.- Jag kommer aldrig få veta det om jag inte frågar. Så jag frågade och tro på fan klart han var den jag trodde. En kille från Strömstad som är polare med Micke och de folket. När jag väl tänkte efter så var det inte helt konstigt för Micke hade berättat att han bodde här nere men endå Malmö är ju rätt så stort. I vilket fall som helst så var det kul och träffa  och snacka med honom händer inte jätte ofta i Malmö att man stöter på random dudes från Strömstad.

Nu ska jag iväg och träna, allt dax och börja igen..phuuu..

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag kommer!!! =)

2009-01-05 @ 20:14:24
URL: http://swanmountain.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Låter bra Andrea!!

2009-01-05 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0