Gossip Girl is back

När dagarna kommer och du inser att vardagen hinner i fatt dig och det är ganska så trist vad gör man då.
Jobbet är inte grymt men endå helt okej, som grädde på moset börjar jag min nya tjänst den 1 februari så förhoppningsvis kommer jag hem och är bra solbränd tills dess. Jag har fått ledigt i en vecka och jag och Zandra ska i väg till solen. Jag längtar som ett litet barn på julafton.. Fick medelande av Zandra där hon berättade att hon och Rickard hade det underbart i Thailand. Zandra kommer hem den 23 om jag inte missminner mig helt, och runt de datumet ska vi boka en sista minuten resa till ett land/ö som jag kan få ligga på latsidan i en vecka, och sen komma tillbaka till Fashion week. Fashion week är helt grymt! Fullt med folk på stan, shower, mässor och grymma fester!! Like it love it gotta have it!!
De enda negativa nu är att Danielle lämnar Urban och mig för New York. Jag och hon har seriöst pratat i flera månader om att jag ska flytta dit, och att hon ska komma och hälsa på. Jag antar att det blir tvärt om nu! Urban are going to miss her.. Nu börjar det verkligen sina på gamla folk på UO, sen jag började så är det i stort sätt inga "gamla" kvar, antar att det är grejen. Jobba tjäna cash och dra fort som fan där ifrån innan du blir fast.

Förövrigt så är min telefon mongo och jag antar att mitt batteri har fått syfilis! Den fungerar inte och att försöka och ladda den vill den absolut inte, så imorgon blir det 3 butiken för min del, om jag får någon extrem träningslust så blir det även gymmet som jag de senaste 2 veckorna totalt iggat!!

Annars inget nytt, nya Gossip Girl var för övrig genialiskt! måste ses!


chuck and blair

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0