fika

Har helt glömt bort att berätta om min nya frill. I torsdag så var jag hemma hos Char och så klippte hennes polare mig. Det blev ungefär 10 cm kortare och en lugg på köpet. När jag kollade mig i spegeln kunde jag inte ens känna igen mig själv. Men nu så börjar jag så smått vänja mig vid det.

Igår mötte jag upp My i Lund så satt vi på ett fik i säkert 3 timmar eller nått och försökte planera vårat liv, disskuterade om man skulle börja studera till hösten, ut och resa, flytta till ett annat europeiskt land osv vi hade många planer. Vet dock inte om vi kom fram till så mycket. Men det var i alla fall lika trevligt som vanligt när sis och jag ses, och vi skulle nog kunna sitta och snacka bort resten av kvällen med om det skulle ha vart så. My var dessvärre sjuk så hon kunde inte joina våran tjejmiddag.

Men jag, Zandra och Jojo drack lite vin lyssnade på musik och bara snix snackade hela kvällen, gick till Lilla torg efter att ha väntat på att bli betjänade i ca 20 minuter tröttnade vi och gick till MAX istället. Hamburgare is the shit..
Riktigt mysig "middag" tillsammans och det var helt underbart att ha Zandra tillbaka på svensk mark igen=)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0