Hank Moody

Glömde att nämna det viktigaste av allt förrut, det är Obama time nu. Satt på tåget hem igår och snackade om det, och så glömde jag att ta på mig min t-shirt idag. Så imorgon blir det rock chick goes Obama style..

Förresten så ska det även nämnas att det finns en kille i stan som är jätte lik Antony Keidis, sångaren i Red Hot Chilli Peppers. Som förövrigt är min största rock kärlek någonsin. Så när jag såg honom i lördags (kopian då självklart) funderade jag på hur jag skulle styra upp det. Dock blev jag alldeles matt och tog en taxi hem. På söndagen frågade jag ut Stella om killen och de visade sig att han är helt konsig grabb, som även har försökt att få jobb på Urban, och på fotot han lämnade in låg han i leopard byxor i en soffa.. Mitt omdöme på killar bör ifrågaisättas!!

Annars så har jag kommit på den bästa ideén någonsin tänk om alla skulle ha små krockbilar(sådana som finns på liseberg) och köra runt med i stan och i affären typ. Perfekt på fyllan för de är ju krocksäkra=))  Jag skulle pimpat min i rosa med glitter och ha Aqua´s barbie girl ur högtalarna.. Eller kanske inte men det hade vart riktigt fett!!

Förövrigt så måste jag bara tipsa om the killers - Joyride, den är en riktigt feel good låt och lättar upp mitt humör på 2 sekunder.. Nu ska de sovas..

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0