2008 lista!!

År 2008

Jo jag snodde denna från Andréa men jag bara måste det är ju trots allt ett nytt år

Mest efterlängtade möte?
Min moster efter på Landvetter efter X-antal tårögda timmar på planet hem från New York.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
6 januari, Therese födelsedag på Upper East side som sedan fortsatte ner till Stereo tillsammans med "Ryan"  från O.C.

Bästa minnena ifrån sommaren 08?
Kalmar på Spring break med Linnéa, Halmstad med tjejerna är verkligen minnesvärd, Strömstad helgen är också helt underbar <3

Vad var din största framgång 2008?
Min flytt ner till Malmö, helt klart de bästa jag har gjort.

Största misslyckandet?
Att jag inte var kvar längre i New York, I do miss it.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk, moi never.. gallblåsan rök i mars..

Bästa köpet?
Min telefon, like it love it gotta have it!

Träffat någon kändis?
Listan kan göras lång, Ryan från O.C, killarna från Razorlight, Adam Tensta and so on..

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Disturbia-Rihanna, Time to pretend- MGMT, Mr Brightside - The Killers, Dreaming of you - The Corals, One - Alicia Keyes

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

Vad önskar du att du gjort mer?

Mer parksittningar i Malmö, och hängt mer i Köpenhamn än vad jag gjorde..

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sov, Total wasted.. sova kan du göra när du är gammal...

Hur tillbringade du julen?
På Long Island hemma hos Debs med My, Jamie och Alan..

Blev du kär i år?

Kanske helt klart förälskad i alla fall

Hur många one night stands?
A lady never tells..

Favoritprogram på TV?
Tittar inte TV, data som gäller, Gossip Girl, The Hills, Californiacation.

Bästa boken du läste i år?
Oj, bra fråga har läst massor av böcker 2 timmar på tåg varje dag stödjer helt klart bokförsäljningen

Största musikaliska upptäckten?
MGMT, helt genialiska.. Kings of Leon as well

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Såg Sex and the City tillsammans med Zandra, efter häng i Köpenhamn hela dagen. Underbart Zäta=)

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
Sluty as possible.. Mest klänningar och high heels.. Otherwise Urban style..

Vad fick dig att må bra?
Familjen och alla vänner.

Läskigaste upplevelse?
Ensam i huset på Long Island. Lovar att det spökar där!

När var du mest nervös?
När jag berättade för O att jag tyckte om honom..

Där du tillbringat flest helger?
KB total fylla, ja tack..

Vad fick dig att må dåligt?
Elaka människor, danskar som man inte vill veta av, bad cash flow. OBS folk som stämplar mig på krogen går FETT bort!

Hur kommer nyårsafton spenderas?
Hemma hos mig i min lya i Malmö, härliga vänner tillsammas med champange och käk, kan inte bli bättre eller jo de är klart Gällivare är rätt mysigt med..

Vem saknar du?
Mormor för det är hennes födelsedag idag..

De bästa nya människorna du träffade?
Maassor. Kan inte ens nämn alla det är bara alldeles speciella allihop, love you guys..

Ditt mål för 2009?

Bestämma mig för vad jag vill göra med livet. Skaffa en väl fungerande plan!

Vad längtar du till år 2009?
Mitt nya manager jobb, New York och massa roliga fester och underbara människor!
Great ending on 2008 and an even better star on 2009!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: Andrea

Gaah jag kan fortfarande inte komma över att du ska till N.Y!! Så avundsjuk! Men som sagt så kan du räkna med att jag kommer och hälsar på! =) pusss

2009-01-09 @ 19:00:42
URL: http://swanmountain.blogg.se/
Postat av: Yasemin

Haha jag vet jag längtar sönder... klart finns alltid plats för dig:)

2009-01-10 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0