This is why you should date a geek...

Igår tog jag mig ner till gymmet, till allas förvåning bör tilläggas. Därefter mötte jag upp Micha och två av hennes kurs polare på stan Anna och Charlotte. Vi tog oss igenom några butiker och insåg efter allt vårat shoppande att en fika skulle sitta gott. Wayne´s och en kycklingsallad blev det för mig. Efter nån timme där tog vi oss vidare och My mötte upp oss, lite mer shopping och sen var det hem och laga middag, TACO!

Taco var gott, vi kolla på extremt dåliga MTV program, FredErik joinade oss senare. Framåt 12 tiden, drog jag, My och FredErik ut på stan och fotade NEON?! Och nej jag förstår inte heller riktigt vad det är man gör när man fotar neon.. Men det ska med på en utställning så det är konst. Den du!!

Vi kom tillbaka till The Castle och jag satte i mig mjölk och sushi från i förrgår, och det smakade utmärkt =)

Nu ska jag och My göra oss i ordning det är ju nämligen söndag vilket betyder brunch och vi älskar brunch.. Challe kommer också så snart bakfyllan släppt lite.. haha



Micha heading for the "Melodifestivalen"

My do you have something to tell me?! Xoxo gossip girl..



One fucking talented girl!


Sandy wants the goodies "moi" haha

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0