KB is the shit

Jag är ruskigt bakis idag, dock inte lika dålig som Jojo. Som drog i sig anti-bakrus tablett framåt morgonen när vi kom hem efter en kväll på KB. Det var en sjukt bra kväll, bra musik, grymma människor och bara vansinne dans. Vi ägde!
Jag, Jojo och Steffan satt hemma hos oss och drack och tipsy på allt av innehåll av alkohol. Taxi till KB och öl i baren så var vi direkt ut på golvet, där vi tillbringade mer eller mindre hela kvällen.. Och det var en succés, ruskitgt bra!!
Framåt 4 tiden så var det dax o tralla hemåt. Jag med helt blodig fot, vilket jag flippade över. Men sweet home, och en dusch sen var jag helt däck.

Nu kommer snart My hit och vi ska hänga på stan så jag antar att jag bör stiga upp ur sängen nu kanske?!

Förresten den fredagen den 23 januari spelar Mustasch på KB, klockrent!

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0