I am sooo pissed off!!

Var otroligt länge sedan jag var så lack som jag är nu, kan inte ens komma ihåg senast. Jag säger som min kära moster : Nu har hon allt skitit i de blå skåpet. Låg inne med hög feber imorse och blev mer eller mindre tvingad till att gå till jobbet i alla fall. Och om jag inte gjorde så skulle min nya tjänst helt plötsligt inte vara min längre.

Jag hatar falska människor och jag gillar verkligen inte att bli pressad på någonting! Jag är helt klart medveten om att idag var en stressig dag och mitt jobb som jag gjort nere på lagret sen innan jul har varit dåligt men det har varit det bästa jag någonsin skulle kunna göra med de förutsättningar som jag har haft. Jag har bara varit hjälpsam och alltid ställt upp, I am done with that now.. Det suger hårt och får mig helt klart att börja att omvärdera om jag ska vara kvar eller inte?! Så nu helt plötsligt så har jag en massa att tänka på.

Livet är fan inte till för att andra ska styra över en och det pallar jag inte!!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0