Boys boys boys

Nyårsafton igår var helt grymt! Vet inte riktigt hur jag kan förklara kvällen för det är nog mer eller mindre omöjligt, men riktigt riktigt kul var det ialla fall.

Jag och My började laga i ordning maten vid 1 tiden och vid 3 tiden då Sandra och C/o kom så hade vi hunnit halv vägs, sen runt halv 5 var vi äntligen klara och så trötta på mat som man möjligen kunde vara.. Så vi skyndade oss in och fixade i ordning oss sen så var de bara att komma igång igen och joina killarna som sedan 1 tiden pimplat allt av alkohol..

Och tro mig det var inga större problem.. Så framåt halv nio tiden så satt vi alla och käkade och maten var enligt de andra otroligt god.. MIcha hade med sig jag har aldrig kortleken så den körde vi och blev mer vin pimplande.. Och sen helt plötsligt var klockan 11:50 och jag stod ute på min balkong och drack ur en flaska champange. Sen efteråt så minglades det runt, vissa drog vidare ut på krogen och fortsatte festa där. Medan vi andra var kvar och höll festen vid liv i ett par timmar till. Men jag fick den mest klockrena början på året i alla fall.. Lovely!!

Framåt 4 tiden då jag hade däckat till så kom Richard, Jonas, Christian och Andreas hem igen från KB och började köra Lady Gaga´s Boys boys boys på högsta volym. Och Jojo som jag och Erik hade bäddad ner var helt plötsligt på G igen och började festa till som fan.
Helt galen natt ialla fall, men shit vad kul det var. Nästa år då jävlar:D

              

Lite plock av bilder från igår.. Boys boys boys, we love you..

Happy fucking New Year people..

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: my

LOVELY!

2009-01-01 @ 21:06:30
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0