Hallo you fool I love you, c'on join the joyride..

Denna helg har varit sjukt intensiv, så många olika känslor på en och samma gång. I lördags började vi våran inventering på lagret gick helt OK, trots att T var hejdlöst stressad och skrek åt folk för absout ingenting. A sa även till mig att hon funderar på att jag kanske inte alls passar som manager i alla fall, detta pga att jag verkade så omotiverad i fredags. Det ska även då tilläggas att hon mer eller mindre tvingar mig in med 39 graders feber i 3 dagar och tycker det är konstigt att jag inte har någon energi!! Men om det är på det här nivån hon vill spela så fine by me. Som Danielle säger: "I can defently be a bitch if that is what it takes" Och jag håller med till hundra procent och nu så slutar verkligen nästan alla pga dåligt ledarsinne från chefen. Så jag och Stella kände efter den lördagen att vi behövde ett glas vin eller två vilket i slut ändan ledde till hur många som helst. Jag var riktigt toppad där och Roxette spelades på högsta volym, för det hör nämligen till med att Jojo hade lite av en fest här hemma så de var kalas=)

Jag och Stella stod även på balkongen och sjöng ut : Hallo you fool I love you, c'on join the joyride..
Detta var högst uppskattat av den skara människor som passerade nedanför. haha..

Söndagen var det jobb igen, riktigt fräsch där då, knappast men vi var en trogen skara som kände oss likadant..
Efter jobbet drog tjejgänget till Chilli Milli och hängde och vårdade våran underbara bakfylla.. Kom hem somnade vid 5 tiden vaknade när jojo kom hem vaken 2 timmar sen så somnade jag som en stock igen.

Idag har jag varit i Köpenhamn och hängt med Danielle.. Åkt runt till lite mindre trevliga områden och stått där med våra design kläder och bara väntat på att nån ska komma fram och råna oss.. Men hey vi klarde oss fint..
Sen drog vi hem till henne drack tea och bänkade oss framför CNN och kollade OBAMA!!


LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0