Friday night

Denna dag var väl kanske lite bättre men jag är ändå extremt missnöjd med min chef. För varje sekund som går så sjunker mitt förtroende för henne. Hon har gjort lika många klumpiga saker idag så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det tråkiga är ju att hon har absout ingens förtroende nu på jobbet, rätt så shitty!! Tråkigt för hon är ju trots allt en riktigt rolig person men leda en hel grupp med människor kan hon då inte.


Annars så har de vart lungt, ikväll blir de mys med film och take away.. Like it love it gotta have it!!
Måste dock springa ut så jag hinner med bussen ska bort till O och tänkte hinna köpa lite godis innan. Och jo jag har börjat äta godis igen och de är gott=))

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vet det är ju löjligt nära!! Bered dig på some serious dancing! =) puss

2009-01-20 @ 10:37:36
URL: http://swanmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0