Fleetwood Mac Feber!!

Jag har kommit in i min Fleetwood Mac period igen, jag är så galet såld på alla dess låtar och blir helt pepp och önskar att jag kunde förflytta mig tillbaka i tiden och hänga på deras konserter. Helt grymt hade de varit, men hittills har jag inte sett någon tidsmaskin så jag får nöja mig med YouTube..

http://www.youtube.com/watch?v=Csatmi34YEk&feature=related

Den låten har säkerligen gått på replay 1 eller 10 gånger för mycket denna kväll men riktigt bra "fixa saker" låt.

So far så har dan annars varit rätt så lugn, mycket att göra på jobbet men det är som det brukar vara. Förbereder oss in för våran inventering som pågår i 3 dagar, och detta över helgen. Mina älskade lediga helger blir en 70 timmar vecka istället. De roliga här är dock att de gamla grabbarna kommer in och gör ett gästspel, väldigt uppskattat=))

För övrig så håller jag på att få upp alla mina tavlor, inte en dag för sent. Men vackert blir det, så smukket!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0