Bye bye birde!!

Igår var det Kajsa´s sista dag, och i dag är de Danielle´s! Danielle drar till London på tisdag och sen efter det vidare till NY. Så igår hade jag och Danielle shopping eftermiddag vilket avslutades på Hard Rock i vanlig D and Yas style=)
Efter middagen drog jag tillbaka till Sverige och jag och Jojo började pimpla vin vilket sedan ledde till en tur upp till möllan där vi mötte upp E försökte hitta Babel, vilket sedan blev en avslutning på Slagt.. Vet inte riktigt vad man ska säga om kvällen men nice var det iaf..

Det är som det brukar vara när jag och Jojo går ut, who the fuck remembers anything!?

Sen så ska det även tilläggas att Jojo´s mamma är på besök och runt när vi kom hem så fick hon ett varmt uppvaknade av ett E sitter bredvid henne i sängen och tror att de är Jojo=))

 

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0