Äntligen fredag igen!!

Äntligen fredag, som jag har väntat och längtat!
Blir alldeles matt i kroppen så fort jag kom mig av tåget idag, de enda jag ville var att krypa upp i min säng och sova. De senaste två veckorna har verkligen pumpat ut mig både fysiskt och psykiskt. Jobbet har varit så otroligt krävande, så jag börjar att fundera på varför jag egentligen gör det? Varför bor jag fortfarande kvar här nu när alla andra känner för att lämna staden. My till Paris och Danielle till London, kommer bli FÖR tomt utan dem.

I tisdags stack Sandy och Linda iväg på en 3 månaders lång resa genom världen med början på Nya Zeeland, planen är att de ska flyga hem i april från Thailand. Min plan är då att jag ska möta upp dem i någon vecka där för att få lite semester. Idag kom förövrigt Zandra och Rickard hem igen och jag och Zandra ska planera våran resa som ska äga rum nästa vecka, detta är samtidigt som jag ska lära mig allt om hur man blir en manager. Tidspress!!

Om två veckor är det Fashion Week och jag älskar det=) Våra högsta chefer på hela company och inköparna kommer inom butiken och sen drar de vidare på alla shower. Men det bästa av allt är alla fester! De brukar vara rusktigt häftiga och grymt roliga. Jag är excited!!

Nu ska jag sova, första gången på år och dar som jag ska sova så här tidigt! orkar inte ens kolla klart på Grey´s anatomy, och då är det illa. Sleep tight my darlings!!

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0