N.E.R.D baby

Galenskap, jag kom in på juridik i Århus till höstterminen..
Och jag vet absolut inte hur jag ska göra. Jag vill men samtidigt känns det väldigt omöjligt just nu när man har fast jobb, ny lägenhet osv. Den 19 augusti vilket är om 2 dagar måste jag bestämma mig, förvirrad till tusen!

Får försöka se det hela positivt om det nu kan gå och prata med dem på jobbet imorgon.

Helgen var dock helt grym speciellt fredagen. N.E.R.D spelade på Tivoli i Köpenhamn och jag var där med Hidur och co och det var riktigt coolt. Jag och Hildur tog hem till henne efter jobbet och fixade oss i ordning för kvällen. 30 minuter senare kom pojkarna förbi och vi började pimpla lite vin. 

Detta var min första gång på Tivoli och jag hade jätte roligt! Vi satt på någon uteservering och drack öl och snackade, tittade förbi Danielle som jobbade i en candy shop. Allt detta i väntan på spelningen och gissa om den var bra. Mycket!

Jag och Hildur.
Jag och Hildur


Pure happiness or well drunkness :)


Hickie hihi


Happiness was the keyword


Hold on tight

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0