Happy days

Det var ett tag sedan jag ägnade någon tid åt min blogg, kom helt ur fokus när jag var hemma i väst.
Jag vet nog egentligen inte vart jag ska börja för trots att jag har varit sjuk och hemma så har det hänt så mycket.
Jag tog tag i ett problem jag har haft länge och fick rätt ut detta eller kanske inte rätt ut det men jag fick börja tänka i andra banor och fokusera på det som är bra istället för att dras ner av det dåliga. Men i vilket fall som helst så tror jag allt från och med nu bara kommer till att bli bättre. Jag tror att min nya plan kommer att göra det lättare att hållas sams och förhoppningsvis göra så att allt kan bli bra! Jag har mina förhoppningar i alla fall :)

Var tillbaka på jobbet i måndags och det var jätte skönt, sådär härligt att jag nästan blev lite rädd för mig själv. Visserligen har min avdelning inte gjort vad den skulle under den vecka jag varit borta men det är nya tag som gäller och då jävlar!!

Igår kväll så stack jag och Jojo till Lund och hälsade på Z & R och deras katter. Lagade mat och bara chillade mycket trevligt var det. Gamla vänner har man och det är inga konstigheter bara underbart att träffas och umgås.

Idag har jag varit ledig, jajamensan och jag har fått gjort helt sjukt mycket bra saker. Jag har städat hela mitt rum, dvs dammat, dammsugit och skurat. Plockat och rotat igenom alla mina papper så att jag har allt i olika pärmar med räkningar, kvitton osv. Sen så gick jag till banken och löste in mina pengar, och öppnade ett fondsparande konto. Javisst här ska det allt sparas!! Efter att ha dragit ut på att ordna med min danska skattedekleration så gick jag idag bort till Öresund driekt, där en dam berättade för mig hur man skulle göra. Så jag gick hem och fixade med det och gissa vad jag ska få tillbaka pengar 8522 DKK!! Helt galet är det, dock ska ju inte dessa pengar röras utan in på mitt studiekonto!!

Nu ska jag iväg och köra lite spinning på gymmet, sen ska jag träffa O.. Grym dag är det iaf:D

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer
Postat av: My

FETT NICE!! Ja vi kan absolut snack aimorrn vid 9tiden=) MUCH LOVE

2009-04-22 @ 23:53:06
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: My

nu har jag uppdaterat bloggen lite;) hoppas du är nöjd haha! LOVE

2009-04-23 @ 00:33:28
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0