Stella Stalin & Yasemin Mussolini

Nu är då allt våren här, janamensan vi har sol och värme. Dock jobbas det dagarna långa men kvällarna då är den gnutta sol och värme som finns kvar min. Här i veckan låg jag i rummet i solen med min balkong öppen helt freaking underbart.
Igår blev det jobb och sen så drog jag hem till Stella & Ludde. De två är det sötaste paret någonsin, man blir typ helt lycklig av att de dem tillsammans. Våffe kom också sen Luddes bror och band.. Teater Grillen var kvällens grej, dock kanske inte min. Väldigt mycket mingel med människor som för mig var totalt okända förutom dem som man ser i tidningarna och sånt. Som Micha skulle säga kändis-kåt?! Nja jag håller mig utanför där och med dem som jag visste vilka de var.
Men det var trevligt dock sa mina fötter tack och adjö och jag bestämde mig för att göra som de ville tog en taxi och gick hem. Slutet gott allting gott. Nu kommer snart Zandra in till stan, vi ska iväg och käka söndags brunch.. Det bästa som finns på söndagar sen kankse en tur ut till Västra hamnen, det är ju trots allt underbart väder..

Förövrigt så är min lilla rubrik där ett narr av mig ,stella & Karl, då några kallar oss Gestapo på jobbet.. hmmm inte OK...


LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0