spring time amigos

Dagen har varit helt underbar med strålande sol och vårkänslor till tusen. Jag gick och lämnade av min moster efter en härlig helg tillsammans med henne. Riktigt trevligt var det, vi har varit ute och gått en massa kilometrar, ätit kyckling(utan glas) bara haft kanon väder. Nästa gång hon kommer så får vi hoppas att det blir i en ny lägenhet så att man kanske kan få stanna inne utan att få krupp.. Men förutom att E har varit lika skum som vanligt så har det varit helt perfekt, känns alldeles för tomt här nu när hon har åkt.. Kanske dax att göra fila på att få henne att flytta ner?! haha..

Drog in till stan och mötte upp Stelle så blev det lite shopping, systemet och några öl i parken. Oj vad jag älskar våren!
Lite halv lullig drog jag iväg och tränade box, vilket var tufft som satan, vilket var helt underbart vilket i slutändan genererar i att jag ligger hemma framför datan och avbokar morgonpasset imorn för jag är helt slut.

raggare finns uppenbarligen i skåne med:D

Imorn blir det upp på jobb igen, och då ska jag ha min nya klänning som jag köpte i dag=)

Tillsvidare ha en underbar kväll..

LIVE LOVE LAUGH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0