Långfredagen..

Idag har vart en riktigt seg dag, låg och kollade på serier ända fram till elva tiden vid de laget kände jag mig tvungen till att göra någon nytt som att tvätta mina kläder och städa mitt rum. Klart jag fixade detta, och kläderna skulle handtvättas vilket är orsaken till att jag har dragit ut på det i 100 år. Så nu har jag hängt min fina lilla Luella klänning på tork på min balkong och den luktar nu friskt av äpple och vårluften, I likey!

Jag hade bestämt att jag skulle gå ut och möta Jojo på hennes jobb i Limhamn, så jag fick en underbar promenad i solskenet njöt av att vara ledig. På vägen hem så började jag känna mig lite krasslig och denna känsla har fått fäste i min sargade kropp och den fika på stan var jag inte alls så sugen på. Men jag tog mig ut till Lilla torg med Jojo men jag pallade inte alls nått utan det slutade med att hon ditshcade mig för Gällivare, vilket nog var ett mycket trevligare sällskap än mig idag.

Nu ligger jag i min säng och har bytt ut Sex and the city mot Red hot chili peppers, vilket är sjukt nice.. Sen gluttar jag på Topshops hemsidag och undrar om jag kan få lov att shoppa något eller om jag måste vänta tills att jag åker till NYC. När jag var i NY i augusti så höll de på att bygga och fixa med butiken men nu är den öppnad och den ligger i Soho.

Jag är verkligen helt inne i NY kan knappt bärga mig speciellt inte när jag får ett meddelande från D där de står: "I am so excited that you are coming over! We are having a huge bday bash for you obviously." 
Så jäkla gulligt, jag ser framemot the city och även lite poolhäng där man eventuellt kan få lite brunbrända ben.


Me and D we are gonna rock the city and with my potential husband Joe

LIVE LOVE LAUGH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0