It's just Brooklyn baby!

Vaknade upp med huvudvärk, ska ju sägas att vi var ute och firade Annas födelsedag igår. Men det hela var väldigt stillsamt, vi satt på Ölcafet och drack självklart öl och bara chilla. Lite efter 11 tiden kände jag att det nog var dags att dra hemåt, alldeles för trött.. Så kom hem och somnade på två röda.. Idag ska jag försöka ta mig ner till gymmet, och få träna lite, sen i veckan ska jag och Stella skaffa oss ett gymkort lutar nog åt SATS faktdst..

Ikväll åker jag in till Köpenhamn avskedsmiddag för Clara som flyttar till Berlin imorgon. Så vi ska käka middag och troligtvis slutar det väl i party med:) Annars ska jag försöka spara mig till nästa helg, åker ju hem då och ska flytta alla mina saker från lägenheten. Slog mig igår att det är min sista fastalänk till Strömstad, känns helt konstigt! Men måste göras går inte att ha en lägenhet där uppe och bo här nere och sen flytta över till New York.

Men i vilket fall som helst så ska det bli riktigt kul att komma upp och träffa Sandra igen har inte sett henne sen hon var här nere samma dag som jag drog till NY. Pratade precis med Sandra nu och snackade om min planerande flytt dit över och jag sa då att även Brooklyn skulle kunna funka. Hon började då berätta om alla som hade blivit rånade där. Jag kontrade då med kommentaren.. It's just Brooklyn baby.

Nu blir det nått avsnitt av Lost följt av att städa lägenheten.

LOVE


Kommentarer
Postat av: Ronja

Är det bestämt att du ska flytta till NY igen? =)

2008-09-27 @ 19:22:46
Postat av: my

ja, vi ska!!!!=) fett kul!!!!!

2008-09-29 @ 19:28:08
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: Yasemin

Jepp, det ska vi.. Och när My kommer hem igen ska vi planera allt=)) Och Ronja, du är så välkommen med!

2008-09-30 @ 17:26:07
URL: http://bigapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0