Underbart

Rickard gjorde helt klart min kväll, jag pratade med honom och berättade om min nya tro på kärlek igen. Att jag nu ska sluta och vara så pesimistisk och bara för att man blev bränd en gång så kan det faktidst bli bra igen..
Han sa då följande: Hur kan du ha problem med att få killar att bli intresserade av dig, du är ju en av de charmigaste tjejerna jag mött. Du är sådan där tjej man kan bli kär i över telefonen..
Det ska då tilläggas att jag har bara träffat Rickard en gång för typ 4 år sedan men vi har hållt kontakten och snackat fram och tillbaka sen dess.. Nu har han tjej och barn påväg, men är fortfarande en av de underbaraste killarna ever..

Sen så pratade jag och My om våra New York planer, och som det ser ut nu så blir det att spara ihop pengar.. och om vi inte hittar ett jobb innan och får visum åker vi över och löser allt där..
Så New York blir det, och jag är sjukt glad över det hela..

Andra grejen på min lista är komvux grejerna. Killen jag pratade med där är visst på semester så jag kommer ju absolut inte hinna börja imorn. Men börja ska jag! Imorn ska jag även till Infoteket och kolla hur jag översätter mina svenska betyg till danska så att jag kan söka in till nästa höst. Jo här har vi allt planer. Jag ska söka juridik och psykologi i både Danmark och i Lund. Sen så får vi se vart jag kommer in någonstans. Jag vill nog helst läsa i Danmark men man vet aldrig vi får se vad som händer.. Känns bra att planera lite eller de närmaste 5 åren:)

Nu ska jag sova har massor med saker jag måste hinna imorn.. Ut och springa är ju en av de första..

LOVE

Kommentarer
Postat av: Lillasyster!

Lycka till! Det kommer säkert gå toppen för dig :) Kramar

2008-09-29 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0