Hösten är här..

Hösten har kommit idag så var det helt fruktansvärt kallt, har nog inte frysit så mycket sen jag var i Sälen i februari. Kändes som om vad man än drog på sig kunde man inte bli tillräckligt varm. Gäller väl kanske att tänka varma tankar eller nått. Just nu hägrar en resa till solen, hittade en biljett till Mallis för typ 1000.. Men varför åka till Mallis när man kan åka hem. Åker faktidst redan hem imorgon, behöver hem och träffa familjen och flytta mina saker och bara komma på rätt spår igen. Idag var jag och kollade på ett rum, eller det var typ som en egen lägenhet, med dusch och sånt.. RIktigt nice, killen som bodde där var också trevlig.  Så vi får väl ta och se vad som händer, letar i alla fall förfullt och A-K på jobbet ska ge mig hennes användare till bostadsförmedlingen i Danmark så jag även kan söka där. Jag är ju rätt trevlig så någon bostad skulle jag väl allt kunna hitta=))

Nu ska jag sova, vart en lång dag och jag har en del saker jag behöver ordna med, plus att jag känner mig sjuk.


Danielle och Charlotte på våran lunch igår, vi satt vid kanalen i Köpenhamn.

Köpenhamn är mysig stad, kanske blir dit jag flyttar i alla fall, får jag dock denna lägenheten som jag kollade på idag så tar jag nog lätt den.
Vi tar det som det kommer, imorn ska jag hem och just nu är det de enda jag kan tänka på.. Saknar allt där hemma!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0