Thomas är dagens räddare i nöden

3 dagar ledigt nu, kan inte annat än att lé helt underbart, att jobba 10 timmar om dagen är helt okej men slitigt när man har mycket och göra.. Men det är helt klart värt det när man inser att man har 3 dagar ledigt som man bara kan njuta av.. Så planen för ikväll är vin hos Stella och sen vidare till Inkonst och se Dolly Dragers (Ludde).. Så nu hoppas vi att min huvudvärk ska släppa så kan kan hinna dit.

Annars har jag inte gjort mycket idag suttit i telefon och pratat med Thomas i Sthlm, (deras reciver) han har jobbat typ 1 år längre än mig och har koll på allt. Så nu när det körde ihop sig för mig var det rätt underbart att bara kunna ringa till honom och fråga.. Så han är dagens hjälte för mig.

Nu måste jag in i duschen om jag någonsin ska kunna bli människa igen:)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0