Reclaim the streets

Igår var min plan att gå ut med Stella och se Ludde och hans band, men min migrän hade övertaget och det slutade med att jag sov istället. Vilket säkerligen var ett smart move. Inkonst ligger precis nästan vid Triangeln där de hade Reclaim the Streets igår, vilket uratade med en massa poliser stenkastning, sönderbrända bilar osv. Det var precis vid gatan vid statshuset ungefär 3 minuter från vart jag bor, men jag sov som en ängel så jag missade de mesta..Sen i onsdags har det varit poliser över allt, man kan inte gå någonstans utan att gå in i en polis, eller så cirkulerar de med helikopter ovanför ditt huvud helt galet. Men antar att det är bra det med, och med alla extra poliser i stan från både sverige och europa så gick väl ESF mötet rätt smooth..

http://sydsvenskan.se/esf/article370112/Det-ar-for-javligt.html

I eftermiddag är det de stora ESF demostationståget, så vi får se hur det går med det. Rätt lungt skulle jag tippa på i alla fall!

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0