Mood swings..

Mitt humör har varit som en berg och dalbana, ena sekunden har jag skrattat och tyckt de mesta vart kul medans andra stunden har jag förbannat allt och alla.. Men nu har jag lugnat ner mig. Det är väl en mening med allt detta också, men sjukt dålig stil av Erik killen borde skämmas!!

Det som visade sig vara ännu galnare var att Johanna också blivit utkickad, så vi båda är nu snart hemlösa.. Så vi har kollat på att kankse hitta en 2 eller 3:a tillsammans. Så länge jag har någonstans och bo så är jag rätt glad..
Så vi får se jag ska kolla på en lägenhet imorgon och en på onsdag så jag har lite att pyssla med.. Zandra ska följa med mig som bodyguard..


Var hemma hos Stella igår och hon har sjukt mycket roliga kläder och även
denna peruk så nästa helg är det så jag ska gå ut:)

Have fun!

LOVE

Kommentarer
Postat av: my

OMG!! dt e tp en sadan peruk i'm dying to get!! sa sjukt cool!! vi amste skaffa peruker nar vi ska festa loss i NY -varsta party grej ju!!! LOVE

2008-10-01 @ 19:45:23
URL: http://kardemumma.webblogg.se/
Postat av: my

OMG!! dt e tp en sadan peruk i'm dying to get!! sa sjukt cool!! vi amste skaffa peruker nar vi ska festa loss i NY -varsta party grej ju!!! LOVE

2008-10-01 @ 19:45:25
URL: http://kardemumma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0