London is

Lördagen tillbringades i liggande tillstånd med datan visandes Gossip Girl och en Starbucks Frappuchio i handen. Detta var det enda som jag kunde tåla under lördagens första timmar, vid 2 tiden kom K in till oss. Då vi var tvugna att rycka upp oss för han skulle ta oss på tur. Turen var Camden, riktigt cool stad. Där även Gwen Stefani bor, K har nämligen varit där så han visade huset!!Där fanns det en marknad där man verkligen kunde hitta allt möjligt. Så vi knallade runt där och bara njöt av dan, det ska även tilläggas att det var solsken och över 20 grader inte illa för London. Vi åkte tillbaka till lägenheten gjorde oss i ordning K skulle ta oss till Yo Sushi och sedan en musikal, Avenue Q. Den musikalen var helt galet kul, skrattade i ett från början till slut. Så om det är någon musikal man ska gå på är den helt klart att rekomendera!!
Efter musikalen gick vi runt i stan det var även då jag såg en bild på Jude Law och jag frågade K om han kände honom(han känner nämligen en massa kända folk). Han såg lite frågande ut och undrade varför, jag svarade då att han var från england och då borde de känna varandra.. Och om han någonsin träffade honom så skulle han hälsa honom att han han kände en svensk söt tjej som absolut skulle kunna tänka sig vara hans nya nanny(till historien för er som inte vet så hade han ett förhållande med sin förra nanny) detta fann K mycket roligt och kanske inte min smartaste kommentar men den bjuder jag på..

Jag och C drog sen ut på Juvel som är en cool bar/club för uptown britts, dock gillade jag inte det helt så vi gick in och sen ut igen.. Ute på gatan hittade jag två danskar, som vi sedan hängde med resten av kvällen. De killarna räddade mig även från äckliga britter som inte kunde ta ett nej från mig utan skulle hänga efter mig vart jag än gick i alla fall. Skönt och ha två stora och starka killar då:)

Efter X-antal Tequila tackade jag för mig och vinglade efter en taxi och hittade tillslut en som jag och C fick dela med en spanjor, som jag även pratade spanska med.. Hmm jag är väldigt språkkunnig ibland. 

Söndagen bestod för mig att endast ligga i sängen, visserligen var jag kung i baren på natten man söndagen var jag mer lik en komapatient! Framåt kvällen kunde jag äntligen resa mig upp så de blev middag och bara chill. Men det var en trevlig resa som helt klart bestod i många galna kommentarer och talesätt:)

IKEA + tuben = santVin i glas är en grym idé 

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0