London Calling, chippendale too.

I helgen blev det lite oväntat en tur till London, vilket var väldigt uppskattat. Temat för helgen var no shopping just drinking and clubbing! Och snacka om resultat med! På fredagskvällen så tog vi på musikal Chicago, jag var lite lätt besviken på denna, hade nog lite för höga förväntningar kanske. Efteråt sparang vi runt hela WC2 för att hitta Yo Sushi som enligt google maps skulle vara runt hörnet. Dock hittade vi aldrig det, men inget att hänga läpp på där inte, vi hittade MC och en Cheese burgar senare så var jag på topp och fortsatte in på klubben och festade. Jag och D ägde dansgolvet, hade våran egna lilla ring runt oss.. Träffade lite britter som vi hängde med, trevliga dudes tills de visade sig att de inte var vanliga britts på krogrunda utan överklass britts på fucking runda. De visade sig att de bodde i säkert en av Londons grymmaste lägenheter, helt galet stor med brev från Drottningen! Oja detta satt nämligen inramat på toaletten, britter och deras drottning.. Efter deras många försök att få oss att stanna, då vi insåg att deras personlighet tyvärr var mer avtändande än deras lägenhet var värd att stanna för så tog vi en taxi hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh London, shit vad jag längtar dit nu :) Ska bli kul att se dig när du kommer hit bruden! puss

2008-09-15 @ 21:05:00
URL: http://swanmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0