Komvux

Idag bestämmde jag mig för att börja läsa på komvux, har skickat in ansökan och hoppas bara att det ska finnas platser kvar. Lite olika ämnen som jag ska läsa bla psykologi och danska, känner att den måste bättras på lite. Annars har det vart lugnt på jobbet, kortat ner min arbetsvecka till endast 4 dagar och då har jag lördag,söndag och måndag ledigt. Dock blir de 10 timmars dagar de andra med de är chill.. Just nu väntar jag på att Sandrah ska komma in till Malmö, har inte träffat henne på galet längre så ska bli kul och ses innan hon drar vidare till Oslo. Så sushi och tjejsnack ikväll, och imorn ska jag vara flytthjälp!

Dannielle, gjorde även min dag idag när hon sa : Yasemin, you are soo nice to people. jepp den göttar jag mig på!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0